MBA Management obchodu (Praha)
Program postihuje komplexnú problematiku obchodu a všetkých aspektov s ním spojených. Cieľom programu je poskytnúť študentom potrebné vedomosti na prípravu a realizáciu obchodných operácií, riadenie vzťahov so zákazníkmi a predajných zručností.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- strategické a ekonomické aspekty obchodu
- príprava a realizácia medzinárodných obchodných operácií
- internacionalizácia a globalizácia trhov
- obchodné techniky, zručnosti a úspešné vyjednávania
- stratégie tuzemských i nadnárodných spoločností v oblasti obchodu
- medzinárodný marketing, medzinárodné obchodné právo, európske inštitúcie
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 lektorských stretnutí (interaktívne prednášky v rozsahu 3 x 60 minút) a e-learning
DĹŽKA
1,5 roka
PODMIENKY PRIJATIA
vysokoškolské vzdelanie aspoň 1. stupňa (Bc., BBA) alebo relevantná prax na vedúcej alebo manažérskej pozícii
ZAHÁJENIE ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie, ďalšie študijné podklady)
KNIŽNICA
v cene štúdia, viac ako milión titulov (aj cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
JAZYK VÝUČBY
štúdium v slovenčine/češtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.200 EUR
do 1. 1. 2025
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
95 %
5/5
(Hodnotilo 142 študentov)