Event Safety (Praha)
Modul poslucháčov zoznámi so základnou terminológiou, predstaví kľúčové nástroje krízového Event manažmentu a uvedie poslucháčov do problematiky rôznych podôb možných krízových situácií v rámci organizovania akcií, a to vrátane návrhu možných riešení.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Cieľom modulu je predstaviť najzákladnejší princíp event manažmentu: minimalizáciu rizika. Akcia je komplexný súbor činností ovplyvnených mnohými premennými a faktormi, ktoré sa môžu často meniť. Však je tiež Event management jedným z najviac stresujúcich zamestnaní! Preto je nevyhnutné poznať správne zmluvné postupy, možné typy kritických situácií a zodpovedajúce typy reakcií organizátorov. Zabezpečiť hladký priebeh akcie je totiž kompetencie, ktorá vyžaduje nielen skúsenosť, ale aj znalosť podmienok, prostredia a možností, ako zachovať chladnú hlavu a tak potrebný nadhľad. Väčšina prezentovaných postupov a rád pochádza z konkrétnej praxe realizovaných akcií.
Sylabus
- zmluva
- hlavné riziká počas akcií
- vplyvy kríz na Event management
Literatúra
Povinná literatúra:
- Getz, D. Event Studies Theory, Research and Policy for Planned Events. 2007.
- Davidson, Rob. Business Events. 2019
- Lattenberg, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press, 2010.
- Šindler, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing a.s., 2003.
Doporučená literatúra:
- Berridge, Graham: Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
- Chvátalová, Kateřina: Event Management. Ambis, 2020.
- Chvátalová, K: MICE v době (po)koronavirové: přechodný stav nebo trvalá redefinice oboru? Trendy v podnikání. 2022.
- Englich, Guido and Remmers, Burkhard: Planning guide for conference and communication environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
- Preston, C. A.: Event Marketing. New Jersey: John Wiley and sons, 2012.
- Richards, Greg and Palmer, Robert: Eventful cities. Oxford: Elsevier Ltd., 2010.
- Tribe, John: The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. Oxford: Elsevier Ltd., 2011.