Konceptualizácia a design eventov (Praha)
Modul poslucháčov zoznámi so základnou terminológiou, predstaví kľúčové nástroje Event manažmentu a zaradí odbor do širšieho kontextu vo vzťahu k praktickému marketingu.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Cieľom modulu je zoznámiť účastníkov so súčasným prístupom teórie a predovšetkým praxe k Event manažmentu z pohľadu tvorby konceptu a designu rôznych typov akcií. Bude predstavené, prečo je koncept akcie zásadný pre jej úspech, kde získavať nápady, ako s nimi efektívne pracovať, čomu sa vyhnúť atď. Budeme sa venovať typológii eventov s dôrazom na zábavné, interaktívne a vzdelávacie akcie, preskúmame celý rad praktických typov a rád. Zoznámime sa tiež s možnosťami aj nástrahami online akcií a hybridným formátom stretávania. Budeme zdôrazňovať orientáciu na zákazníka a cieľ každého organizátora akcií, ktorým je garancia unikátneho zážitku každého účastníka akcie.
Sylabus
- druhy akcií a ich koncepty
- dizajn, program a priebeh úspešnej akcie
- druhy akcií a ich koncepty
Literatúra
Povinná literatúra:
- Getz, D. Event Studies Theory, Research and Policy for Planned Events. 2007.
- Davidson, Rob. Business Events. 2019
- Lattenberg, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Computer Press, 2010.
- Šindler, Petr. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing a.s., 2003.
Doporučená literatúra:
- Berridge, Graham: Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
- Chvátalová, Kateřina: Event Management. Ambis, 2020.
- Englich, Guido and Remmers, Burkhard: Planning guide for conference and communication environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
- Preston, C. A.: Event Marketing. New Jersey: John Wiley and sons, 2012.
- Richards, Greg and Palmer, Robert: Eventful cities. Oxford: Elsevier Ltd., 2010.
- Tribe, John: The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. Oxford: Elsevier Ltd., 2011.