Kurz Tajomstvo Fashion Managementu, 28. 2. 2025
V spolupráci s Inštitútom módnej tvorby sa 28. februára 2025 konal Kurz Tajomstvo Fashion Managementu, ktorým Vás sprevádzali lektorky Monika Vaverová, DiS., Ing. Barbora Míková a Ing. Klára Haunerová v priestoroch našeho Business Institutu v Prahe.

LEKTORKY
Monika Vaverová, DiS.
Ľudia poznajú Moniku ako plnú energie a radosti, ktorú rozdáva všetkým okolo seba. Aj preto má vo svojom okolí množstvo zaujímavých osobností, ktoré navyše rada prepája. Dobré medziľudské vzťahy sú pre ňu základným stavebným kameňom osobného aj pracovného života. A práve na férovosti, otvorenosti a vzájomnej pomoci vybudovala svoju značku MIMO Space. Veci hovorí „na rovinu“ a „bez zbytočných rečí okolo“. Preto s ňou ľudia radi spolupracujú – pretože vždy s istotou vedia, ako sa veci majú.
Ing. Barbora Míková
Barbora sa posledných 10 rokov snaží mapovať českú módnu scénu a problematiku s ňou spojenú stále mapovať a sledovať, akým smerom sa autorská móda v Česku uberá a porovnávať to s dosiahnutými výsledkami zo svojej diplomovej práce. Pre českú značku Pietro Fillipi pracovala na pozícii Marketing Executive/Produkčná, kde zaisťovala a koordinovala VIP eventy pre top klientov Pietro Filipi v Prahe, Bratislave, Brne a Ostrave.
Ing. Klára Haunerová
Zakladateľka Inštitútu módnej tvorby v Prahe, špecialistka na fashion marketing a manažment, lektorka a spisovateľka. V ateliéri vyučuje v programe BASIC základy fashion biznisu a udržateľnú módu. Vedie jednodenný seminár Základy módneho biznisu pre začiatočníkov, poskytuje individuálne poradenstvo pre jednotlivcov a firmy a stará sa o celý chod ateliéru. Vo voľnom čase cestuje, publikuje a píše knihy, ktoré sú predovšetkým autobiografické s presahom do motivačnej sféry (Menej mať, Viac žiť, Grada, 2019, Teória klavíra, Pointa, 2022).
ANOTÁCIA KURZU
Pokiaľ zvažujete založiť odevnú značku, alebo už značku vlastníte a neviete si rady, ako z nej vybudovať značku úspešnú, potom bol tento kurz vhodný presne pre Vás. Pod vedením uznávanej odevnej dizajnérky Moniky Vaverovej pochopili účastníci základy pre správne postavený brand a z jednodňového seminára si odniesli množstvo dôležitých teoretických poznatkov uplatniteľných v praxi.
ČO SA NA KURZE NAUČILI?
1. Blok TEÓRIA – Barbora:
- Právne náležitosti k založeniu nového brandu (registr. ochranná známka / druh podnikania / založenie firmy)
- Zostavenie biznis plánu – krok za krokom
- Financovanie / Nad čím premýšľať – Cenotvorba a cash flow pre odevný biznis
- Príprava produktov na predaj – povinné náležitosti a následné predajné kanály
2. Blok TEÓRIA sa stretáva s PRAXOU – Monika:
- Predstavenie odevnej značky prednášajúceho
- PREČO – kľúčové slovo (váš nápad = vaše podnikanie)
- Špecifiká podnikania v odevnom sektore – dôraz na váš nápad, konkurenciu
3. Blok PRAX – Monika:
- Marketingová komunikácia / stratégia
- Branding / vizuálna podoba značky
- Diskusia
4. Blok TEÓRIA – Klára:
- Udržateľnosť v módnom priemysle
- Moderný manažment vo fashion: Ako viesť odevnú značku s ohľadom na udržateľné prístupy
CENA
Cena kurzu bola 140 € bez DPH.
CERTIFIKÁT
Účastníci obdržali na konci kurzu certifikát o absolvovaní.
DARČEK
Pre všetkých účastníkov bol pripravený darček, ktorý po absolvovaní kurzu využijú vo svojej praxi. Ďalším bonusom bola zľava na štúdium vo výške 10 %.