Ing. Barbora Míková
Barbora sa posledných 10 rokov snaží mapovať českú módnu scénu a problematiku s ňou spojenú stále mapovať a sledovať, akým smerom sa autorská móda v Česku uberá a porovnávať to s dosiahnutými výsledkami zo svojej diplomovej práce. Pre českú značku Pietro Fillipi pracovala na pozícii Marketing Executive/Produkčná, kde zaisťovala a koordinovala VIP eventy pre top klientov Pietro Filipi v Prahe, Bratislave, Brne a Ostrave. Mala na starosti komunikáciu s jednotlivými obchodmi ohľadom akcií podpory predaja, doručovania propagačných materiálov na pobočky ai. Skúsenosti má s koordináciou projektov a ich následnej realizácie, ako je napr. event Dni Marianne a Shopping Fever (spolupráca s Burda Praha). Na Barbore sa obracajú študenti IMT s pomocou v marketingovej komunikácii v konkrétnych projektoch a podieľajú sa na úspešnej dráhe mnohých našich absolventov.