Ing. Klára Haunerová
Zakladateľka Inštitútu módnej tvorby v Prahe, špecialistka na fashion marketing a manažment, lektorka a spisovateľka. V ateliéri vyučuje v programe BASIC základy fashion biznisu a udržateľnú módu. Vedie jednodňový seminár Základy módneho biznisu pre začiatočníkov, poskytuje individuálne poradenstvo pre jednotlivcov a firmy a stará sa o celý chod ateliéru. Vo voľnom čase cestuje, publikuje a píše knihy, ktoré sú predovšetkým autobiografické s presahom do motivačnej sféry (Menej mať, Viac žiť, Grada, 2019, Teória klavíra, Pointa, 2022 ).
Klára tiež pomáha novým dizajnérom budovať úspešnú odevnú značku, venuje sa prednáškovej činnosti okrem svojho ateliéru a píše odborné publikácie (napr. Fashion Management, Grada, 2019). Jej cieľom do budúcna je čoraz viac informovať o stave odevného priemyslu v Čechách a naďalej pomáhať dizajnérom uplatniť sa na lokálnom trhu. Z významných ocenení si najviac váži ocenenie Český Goodwill 2015 v kategórii inovácie, umiestnenie v top 10 súťaže Žena regiónu za Prahu v roku 2020 a tiež nominácia na ženu roku 2020.