Jiří Jón
Po absolvovaní magisterského štúdia reklamy na Boston University presídlil Jirka späť do ČR. Na miestnom trhu začal pôvodne v online agentúre Nydrle (teraz Publicis Groupe), potom sa začal venovať tvorbe značiek vo VCCP a teraz vedie oddelenie stratégie a consultingu v Ogilve. Okrem online marketingu a stavania značiek sa venuje inováciám v marketingu, brand experience a meraní efektivity marketingovej komunikácie. Jirka je držiteľom certifikátu merateľa efektivity reklamy od londýnskej IPA, je súčasťou tímu, ktorý definuje podobu súťaže marketingovej efektivity Effie a metodicky vedie v Ogilve účasť v súťaži (aj vďaka nemu je Ogilvy najefektívnejšou agentúrou na slovenskom trhu).
Je tiež porotcom ako českej, tak európskej verzie Effie. Okrem Ogilvy pomáha s marketingom menším značkám a tak sú v jeho portfóliu skúsenosti nielen zo známych značiek ako Orion, Margot, Air Bank, Raiffeisen Bank, Krušovice, Březňák alebo Breno ale aj menších značiek typu Indiana Jerky, NeoVízia alebo Calibra. Jirka súčasne vyučuje aj na Vysokej škole kreatívnej komunikácie online marketing, pre ktorý napísal skriptá.