Kultúra event managementu a aktuálne trendy (Praha)

Modul si kladie za cieľ vysvetliť základnú kultúru event manažmentu a zoznámenie poslucháčov s kľúčovými princípmi a postupmi pri realizácii kultúrnych podujatí.

Garant a lektor študijného modulu


PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA

Anotácia


Modul Kultúra event manažmentu a aktuálne trendy je zameraný na poskytnutie uceleného prehľadu o správe kultúrnych udalostí a najnovších trendoch v obore. Účastníci sa zoznámia s kľúčovými princípmi a postupmi pri realizácii kultúrnych podujatí. Z aktuálnych trendov sa budeme venovať technologickým inováciám, hybridným akciám či ekologickej udržateľnosti akcií.

Sylabus


1. Event a event manažment

  • definícia eventu
  • definícia event marketingu / event manažmentu
  • právny rámec event marketingu
  • typy eventov a ich rozdelenie
  • kľúčové aktivity pri plánovaní eventov

2. Funkcia Event managementu

  • zacielenie Event manažmentu a jeho kultúrne zameranie
  • kultúrne dimenzie Eventov
  • interaktivita a technologický pokrok
  • udržateľnosť a sociálna zodpovednosť
  • personalizácia zážitkov
  • virtuálne a hybridné formáty

Literatúra


Povinná literatúra:

• Davidson, R., Business Events, Second Edition, Oxon, Routledge 2019
• Jakubíková, D., Strategický marketing: stratégie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
• Lattenberg, V., Event alebo Úspešná akcia krok za krokom. Brno: Computer Press, 2010.
• Šindler, P., Event marketing. Ako využiť emócie v marketingovej komunikácii. Praha: Grada Publishing, 2003.

Odporúčaná literatúra:

• Berridge, G., Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
• Englich, G., Remmers, B., Planning Guide for Conference and Communication Environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
• Preston, CA, Event Marketing. New Jersey: John Wiley a Sons, 2012.