Kultúra event managementu a aktuálne trendy (Praha)
Modul si kladie za cieľ vysvetliť základnú kultúru event manažmentu a zoznámenie poslucháčov s kľúčovými princípmi a postupmi pri realizácii kultúrnych podujatí.
Garant a lektor študijného modulu
PhDr. Ing. Petr Mašín, Ph.D., DBA
Anotácia
Modul Kultúra event manažmentu a aktuálne trendy je zameraný na poskytnutie uceleného prehľadu o správe kultúrnych udalostí a najnovších trendoch v obore. Účastníci sa zoznámia s kľúčovými princípmi a postupmi pri realizácii kultúrnych podujatí. Z aktuálnych trendov sa budeme venovať technologickým inováciám, hybridným akciám či ekologickej udržateľnosti akcií.
Sylabus
1. Event a event manažment
- definícia eventu
- definícia event marketingu / event manažmentu
- právny rámec event marketingu
- typy eventov a ich rozdelenie
- kľúčové aktivity pri plánovaní eventov
2. Funkcia Event managementu
- zacielenie Event manažmentu a jeho kultúrne zameranie
- kultúrne dimenzie Eventov
- interaktivita a technologický pokrok
- udržateľnosť a sociálna zodpovednosť
- personalizácia zážitkov
- virtuálne a hybridné formáty
Literatúra
Povinná literatúra:
• Davidson, R., Business Events, Second Edition, Oxon, Routledge 2019
• Jakubíková, D., Strategický marketing: stratégie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
• Lattenberg, V., Event alebo Úspešná akcia krok za krokom. Brno: Computer Press, 2010.
• Šindler, P., Event marketing. Ako využiť emócie v marketingovej komunikácii. Praha: Grada Publishing, 2003.
Odporúčaná literatúra:
• Berridge, G., Events Design and Experience. New York: Routledge, 2011.
• Englich, G., Remmers, B., Planning Guide for Conference and Communication Environments. Bad Munder: Wilkhahn, 2008.
• Preston, CA, Event Marketing. New Jersey: John Wiley a Sons, 2012.