Tvorba PR stratégie (Praha)
Modul PR stratégie nadväzuje na všetky predchádzajúce moduly programu Public Relations a je ich komplexným súhrnom.
Garant a lektor študijného modulu
Anotácia
Pri tvorbe PR stratégie je nevyhnutné využiť všetky nadobudnuté znalosti v PR, od mediálnych vzťahov cez internú komunikáciu, lobing alebo vyjednávacie taktiky až po krízovú komunikáciu. Cieľom modulu je odovzdať študentom skúsenosti z tvorby konkrétnych stratégií a naučiť ich vlastné stratégie vytvárať. Práve tvorba PR stratégie je okamihom, kde sa po PR špecialistoch požaduje predovšetkým strategické myslenie, schopnosť odhadovať kroky protistrany a dokonalá znalosť uvažovania médií. Študenti sa tak musia naučiť prakticky prepojiť všetky doterajšie poznatky z PR.
Sylabus
PR strategie
- Čo je to PR stratégia a aké je jej postavenie v rámci stratégie firmy/projektu.
- Integrovaná komunikácia.
- Zapojenie jednotlivých nástrojov PR do stratégie a spôsob jej zostavenia.
- Časté chyby pri tvorbe PR stratégie.
- Riešenie prípadových štúdií.
Literatúra
- Hejlová, D.: Public relations. Grada, Praha, 2015.
- Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H.: Strategie firemní komunikace, Praha, Management Press 2000.
- Věrčák, V., Girgašová, J., Liškařová, R.: Media Relations není manipulace, Praha: Ekopress, 2004.
- Ftorek, J.: Public relations jako ovlivňování mínění, Praha: Grada, 2009.