MBA Fashion Management (Praha)
Tento flexibilný program je výzvou pre študentov tým, že ich vybaví základom fashion managementu a praktických prístupov k širokej škále oblastí módneho priemyslu tak, aby sa stali lídrami a inovátormi v biznise s módou. Štúdium je orientované na kontext a kultúru fashion managementu, prípravu podnikateľského plánu a ďalšie stratégie za pomoci využitia brand managementu a znalostí v oblasti udržateľnosti a inovácií.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- kontext a kultúra fashion managementu
- brand management
- produkt a značka
- finančný management
- inovácie v oblasti fashion managementu
- life design
- udržateľnosť a etika v oblasti fashion managementu
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 lektorských stretnutí (interaktívne prednášky v rozsahu 3 x 60 minút) a e-learning
DĹŽKA
1,5 roka
PODMIENKY PRIJATIA
vysokoškolské vzdelanie aspoň 1. stupňa (Bc., BBA) alebo relevantná prax na vedúcej alebo manažérskej pozícii
ZAHÁJENIE ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie, ďalšie študijné podklady)
KNIŽNICA
v cene štúdia, viac ako milión titulov (aj cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
JAZYK VÝUČBY
štúdium v slovenčine/češtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.200 EUR
do 22. 12. 2024
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
96 %
5/5
(Hodnotilo 5 študentov)