MBA PR a komunikácia (Praha)
Program je určený manažérom, podnikateľom a špecialistom reklamných, PR či mediálnych agentúr, ktorí sa chcú naučiť princípom efektívnej marketingovej komunikácie a jej uplatnení v marketingovej stratégii.
Tento program je dostupný aj v online forme.
Prínosy a obsah programu
- vývoj a história public relations
- media relations, budovanie vzťahov s novinármi
- metódy a nástroje prenosu informácií médiám s ohľadom na situáciu
- rozvoj prezentačných zručností a zásady efektívnej argumentácie a vyjednávania
- tvorba textov, tlačových správ a prezentácií
- príprava na profesionálne vystúpenie v médiách (TV, rádio)
- začlenenie PR do štruktúry firmy, tvorba PR stratégie firmy
- krízová komunikácia a jej aspekty
Referencie absolventov
Študijné moduly
I. blok
II. blok
Základné informácie o štúdiu
FORMA
kombinované štúdium MBA obsahuje 11 lektorských stretnutí (interaktívne prednášky v rozsahu 3 x 60 minút) a e-learning
DĹŽKA
1,5 roka
PODMIENKY PRIJATIA
vysokoškolské vzdelanie aspoň 1. stupňa (Bc., BBA) alebo relevantná prax na vedúcej alebo manažérskej pozícii
ZAHÁJENIE ŠTÚDIA
1. 3. alebo 1. 10. alebo individuálne
MIESTO VÝUČBY
Bratislava/Praha
ŠTUDIJNÉ MATERIÁLY
zahrnuté v cene štúdia (vlastné študijné materiály, sylaby, prezentácie, ďalšie študijné podklady)
KNIŽNICA
v cene štúdia, viac ako milión titulov (aj cudzojazyčných, odborné články, vedecké výskumy a ďalšie)
JAZYK VÝUČBY
štúdium v slovenčine/češtine
ZAKONČENIE ŠTÚDIA
obhajoba záverečnej práce
Zľava
2.200 EUR
do 22. 12. 2024
Lektorský tím
Informácie o štúdiu
Zaujal Vás tento program? Zistite podrobnosti o štúdiu a jeho priebehu.
Zvoľte kvalitu a prestíž, študujte na Business Institute
Prihlásiť saHodnotenie programu
95 %
5/5
(Hodnotilo 29 študentov)